2 yoyos left in the world Model 10 or a Wrath


#1

Which one are u keeping?


#2

Tbh not enough people have tried the wrath…


(2Sick Joey) #3

Wrath haha


#4

I’d want the Model 10.

Looks like a Perfect yoyo to me.


#5

I would get a wrath.
Its freakin impossible to get one.
if only I was allowed to bst.


#6

Do your parents tell you no?


#7

Yeah I cant bst because of my parents


#8

I’m thinking the wrath but idk I’m trading my spare mighty flea for one should be in any day. :slight_smile:


(SR) #9

Model 10


#10

Model 10


#11

I would choose the Model 10. Both play great, but I enjoy the shape, finish, and spin time of the Model 10 more.


#12

why do people say it is impossible to get a wrath http://shop.yoyoexpert.com/product/778/Deadly-Spin-Wrath they are still in stock. I dont get it. Now and M10 is hard to get.


#13

Probably a Model 10. Tbh I haven’t tried either. M10 appeals to me more though.


#14

I meant model 10 is impossible to get
wraths are still in stock and relatively easy to get.,


#15

I haven’t tried a wrath, but I do own 2 Model 10s. I can safely say that the model 10 is one of my top 5 favorite yoyos of all time. The shape is great, it grind very well, and it’s glass smooth on the string. It just works well for me. I highly recommend it.


#16

I don’t get this…if there are two yoyos left in the world, just keep both…?


#17

He just made this thread to see which one he should get… He didnt ask directly cuz he doesnt want people to say it’s all preference…


(Alex Fairhurst) #18

Wrath fo sho

EDIT:
I think it’s amazing that we’re being directly compared to a company with as much a reputation as General-Yo. Especially since we’ve only had 1 release. DS is awesome. Thanks for the love, guys.


#19

The Wrath has NOTHING on the M10.

Wrath is fun no doubt, but M10 is pure performance and beauty


#20

Wrath.