DANES LOOK HERE! - Denmark yoyo meeting.

Hey folks.
Jeg har postet dette på en række andre fora. Hvis i kender nogle der ikke er på noget forum må i meget gerne nævne det. :stuck_out_tongue:
Jeg synes at vi trænger til et lille yoyo-meet for alle yoyo-spillere i det danske land.
Jeg er normalt ikke en der er så god til tage initiativ til at arrangere sådan nogle ting her, men det bliver jo aldrig gjort … såhh.
Så jeg vil bare lige spørge hvornår i kan og hvornår det ville passe? Jeg tænkte på vi kunne mødes i København et sted (Strøget, Kongens Have osv.)

I tied to pronounce that… I failed…

Doesn’t like everyone here speak English?

Well, this message is for danes so why not put it in danish? I see no point in putting it in english.

Blargh.

Juni/Juli, Midtjylland. Silkeborg for at være precis. Men det passer altså best om sommeren, i ferien.

Norwegian invasion of the Dansih.

Jeg ved det godt … men hvis vi nu skynder os kan vi måske nå det før det bliver sådan RIGTIG efterår. :stuck_out_tongue:
Eller evt. arrangere et indendørs meet.

EDIT: Jeg ved ike helt hvad du mente med

Jylland er det eneste sted i Danmark jeg noensinde rejser, så hvis jeg skal på noen meet, så skal det altså være der. Det var vel kun en dårlig joke, nu skal det sies at jeg har null dansk-kunnskaber (jeg kan lidt tale, men gramatik er noget andet).

Det er fedt at i prøver at få noen meets i dejlige Danmark, måske kommer jeg på et i framtiden (når jeg har penge til at rejse uden at mine foreldre betaler).