Online store in Denmark.

I am from Denmark and i am looking for a rather cheap store that delivers to Denmark. I bought my first yoyo (Velocity) on the only danish website i could find. it cost 180kr. on sale (about 32$, which is rather expensive for a Velocity). :-
so if there is a danish person or alike who knows where i could buy cheap yoyo’s i’d appreciate it. :wink:

hey I am also from denmark, hej hej og rød grød med fløde,

køb på www.yoyoz.co.uk nu når pundet er så lavt. du skal ikke betale dansk moms da netshoppen ikke betaler mere end 3500 kr. om året. Det gik rigtig hurtigt og godt!!!

red porridge with cream? I don’t think my translation software is working right… or you Danish talk funny. Hehe

“Rød grød med fløde” is an expression that is practically impossiple for people from other countries to pronounce. :wink:

but thx alot for the help. i’ll check the site out soon as possible. :smiley:

forresten, kan der så ikke komme told på den . ? ???

ikke fra den side

Jeg køber herfra. Fragten er en smule høj, men jeg klarer meg fint. Vi har vel en smule strengere told i Norge, så jeg betaler cirka den samme pris over alt. Pundet er lavt nu, så en britisk butik er en god ide. Jeg køber kun herfra for at støtte siden.

^^ Nordmann med pr0 dansktale. Jeg kan dog ingen dansk gramatik.

Stop så med dansk tale, det her er da et engelsk forum. I har jeres egen side (http://www.yoyoen.dk/)

Yeah this thread is serious lols. Now google translate that thing.